[Epitesz-barkacs] villanyszereles

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 3., K, 16:57:20 CEST

Bamer Balazs wrote:

> Nem feltétlen olyan vészes, időtartam kérdése. Egyszer villanyszerelés
> előtt elfelejtettem áramtalanítani, és Al létrán állva drótot
> csupaszítottam. Amikor a fázis jött, megrázott az áram, és azonnal
> levágott a FI relé. Közben a kezem is elrántottam. Az emlék tényleg
> erős, egy év után is bennem van (-:

Na ugye, tartós élmény, de nem vert agyon, mert rövid úton záródott
valahogy az az áram, na meg villamos emberekre más szabályok vonatkoznak
ám! :-)

És nem attól vágott le a fi relé, hogy sikeresen odaérintetted a
megrázás hatására a derótot valami máshoz? Pl védővezető, aminek
nekicsaptad a fázist, ahogy megrázott?