[Epitesz-barkacs] Szerszamos fahaz alapja és fája

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Júl. 6., P, 19:58:38 CEST

Toth Zoltan  <gustav-k at freemail.hu> 2007.07.06. 17:32:45 +2h-kor írta:

> Sziasztok, üdv mindekinek,
>
> Tóth Zoltán vagyok, először szólalok meg a listán, bár pár hónapja már
> figyelem
> a beszélgetéseteket. Elsőként két kérdésem is lenne (aztán majd jön a többi
> is
> :)
>
> Pestlőricen egy kis ház kis kertjében állítanék fel egy fa szeszámos
> házikót,
> 1.8x3.0 méterest. A szerelési útmutatójában azt tanácsolták, hogy vasalt,
> min.
> [...]

ugyanabban a kerületben lakunk, önkormányzati szempontból sorstársak

a kerületi és a hivatalos építésügyi jogszabályi elmebajok alapján
elmozdítható forma a szerencsés, ekkor már "nem építmény" azaz
az építésügyi hatóság nem tud megbírságolni, terveket kérni, stb

max 10x10 cm gerendázat a falak alá
( motorolajjal jól megkenve )
+  4 sarka alá 1 - 1  járólap. oszt jól van