[Epitesz-barkacs] Garázskapu

charles hoss charles.hoss at gmail.com
2007. Júl. 9., H, 03:13:48 CEST

Halasz Ferenc <halaszfm at gmail.com> írta, 2007.07.08.:

> honnan
> >
> Igen billenőt. A relatíve legderágább dolog a rúgó, mert azt valami
> rúgókészítő céggel kell megcsináltatni. Súllyal is kiváltható, de annak
> nagyobb a helyigénye, talán "macerásabb" is.
> A szekcionált tagadhatatlanul szebb, míg neki nem mén eléggé valaki
> ügyes. ;-) Utána jön a gondolat, hogy bár inkább billenőt csináltam
> volna! (Lakótársammal együtt csináltunk vagy 10-et egyszer a
> társasházunk garázsaihoz Tokkal-vonóval. A rúgókat ő vette valahol.)
> Üdv: HFeri

nekem jobban tetszik az ellensuly - a rugo par ezer ciklus utan elfarad ,
eltorik (a mi garazskapunkban mar a haromadik garnitura ketyeg es nem olcso)
de az ellensulyt billenos kapunal eleg egyyszeruen meg lehet oldani , mert a
sinezesen es a megoldason mulik hogy milyen palyan mozog a garazskapu
tomegkozeppontja - ennek az ellensulyozasa nem lehet problema .
a motorhoz meg alig kell valami - a "gyar" csucsminosegu biciklilancbol
takolja ossze - orok eleture .

bye
dexter