[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Júl. 9., H, 11:16:28 CEST

rovid valaszok:

1. 32-es cso. a hozza kaphato bekoto karmantyuk 3/4-es menetesek. nezd meg a boltban a konyok idomokat, lehet vele jatszani, mamint a megfelelo alakot kihozni.

2. En a mua csovel allnek be a hazba. Nem kell tehermentesiteni, marha kemeny, szivni fogsz az egyengetesevel. A hazban a csatlakozo idomot falazd be, igy a menet fog kiallni a falbol.

3. A futes oszto-bol kapsz olyat, amin nincsenek szelepek, csak szabvany menet. Oda olyan szelepet tekersz ra amilyet akarsz. felcolos golyosszelep azert nem kis keresztmetszet.

vajk