[Epitesz-barkacs] Vizora lecsereles???

Topybear topybear at gmail.com
2007. Júl. 9., H, 11:32:49 CEST

jhidvegi wrote:

> Ezt félig aláírom. De azért kíváncsi lennék, mit tenne a kaliforniai
> szolgáltató, ha pl áramlopást fedezne fel. Lehet, hogy nem saját
> hatáskörben járna el, hanem olyan pert akasztana a delikvens nyakába,
> hogy azt is megbánja, hogy megszületett. Nem tudom, csak el tudom
> képzelni.
>
> És azért félig, mert nem ezt tapasztaltam az itteni áramszolgáltatónál,
> de lehet, hogy más még tök ilyen.

Az átlag amerikai - ahogy egy huzamosabb ideig kint élő megfogalmazta  -
"Az átlag ami tényleg hülye, becsületes és bamba. És nagyon erkölcsös.
(=Nagyon jogkövető és szexuális értelemben meg a végletekig prűd. Ott a
Playboyt csak barna zacskóban lehet árusítani!)"

Más kérdés, hogy a szolgáltatóknak ott is van kommandója, gyanú esetén
ellenőrzik a mérőórát és környékét és ha valaki lopja az áramot, vizet,
akármit, akkor olyan kártérítési pert akasztanak a nyakába, hogy arról
koldul.

Topy