[Epitesz-barkacs] Vizora lecsereles???

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Júl. 9., H, 12:30:50 CEST

OFF

Miert, nem az a normalis? Nemkicsit durva az hogy az aramlopasert nem jelent fel, mintha allam lenne az allamban.
A plus is feljelent egy ellopott dezodorert, pedig az csak szabalysertes. Az elmu meg kitalal egy valtsagdijat, es nem jelent fel? Talan meg a zsarolas is megall, hiszen penzt ker azert hogy ne jelentsen fel.

vajk