[Epitesz-barkacs] Szerszamos fahaz alapja és fája

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Júl. 9., H, 14:20:54 CEST

Pluzsik András  <Pluzsik.Bandi at aesz.hu> 2007.07.09. 09:31:52 +2h-kor írta:

> Kedves Zoli!
>
> Az eddigi levelekből a hatósági engedély miatti korlátokat és az alol a
> kibúvási lehetőségeket nem kommentálom, de tény, hogy egy épületnek, legyen
> az ideiglenes vagy tartós, kell az alap. Milyenségét az építmény és a

:-) Természetesen mindenki azt csinál, amit akar :-)
------
 ekkor már "nem építmény"
------
mindössze arra utaltam, hogy  van  55300  élő jogszabály, és ebből
az építésüggyel osszesen  mindössze csak  48,  azaz nem biztos, hogy
mindenáron "kibúvás" lehet a háttérben, csak a

jogszabályok esetleges ismerete

mert az általad  említett 0,8%  és az általam említett 99,2%
egymás mellett és nem egymás ellenére vannak