[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 10., K, 10:21:44 CEST

diakok at enamel.hu wrote:
> szaisztok!
> én csak olvasgatom azt a PVC-s bekötést....
> ez az a szürke lenne, amit a használt/szennyvíz elvezetésére lehet
> tokozva vagy anélkül kapni? Bírja ez a nyomást?
> Mert láttam u.n C PVC csövet, ennek vastagabb a fala

Igen, az az igazi, mert arra menetet is lehet vágni. (Ezt is elkövettem
sok helyen). De a vékonyabb is bírja a gyűrődést. Először én is tele
voltam kétségekkel, azóta már teljesen biztos vagyok benne, hogy 3/4
collig jó.

> A zártszelvényes elosztó engem pl. aggaszt, nem biztos hogy nyomásálló

Biztos, hogy nyomásálló, de korróziós szempontból nem az igazi. Ha lehet
kapni direkt erre való szerelvényt, azt kell talán használni.

Kérdés a nagyérdeműhöz: mi a baj a vörösrézzel? Miért nem akarja, nem
szereti senki használni?