[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

Pataki István ipataki.ep_lista at freemail.hu
2007. Júl. 10., K, 12:15:46 CEST

Sziasztok!

> Kérdés a nagyérdeműhöz: mi a baj a vörösrézzel? Miért nem akarja, nem
> szereti senki használni?

Legszívesebben ezt használnám, tudom keményforrasztani, de az utána
következő hálózat tiszta vasból van és a forróvíztároló tartálya is, bár
az zománcozott. Én az elektrolitikus(?) korrózió miatt gondoltam
problémásnak a vörösréz beiktatását.

pi

U.i.: Már régóta a bögyömben van és mindig eszembe jut, ha ilyesmiről
esik szó: ne vegyetek ócsó (villany) bojlert :-(. A régi hajdu
karbantartás nélkül 10+ évig problémamentes volt, az olcsó csere 2+ év
múlva egyszerően kilyukadt! Újra hajdut vettem, remélem nem felejtették
el közben, hogyan kell jót csinálni.