[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Júl. 10., K, 15:41:58 CEST

Pataki István  <ipataki.ep_lista at freemail.hu> 2007.07.10. 12:15:46 +2h-kor írta:

> Sziasztok!

> Legszívesebben ezt használnám, tudom keményforrasztani, de az utána
> következő hálózat tiszta vasból van és a forróvíztároló tartálya is, bár
> az zománcozott. Én az elektrolitikus(?) korrózió miatt gondoltam
> problémásnak a vörösréz beiktatását.
*******
a vízművektől jövő víz
néhol 130 éves öntöttvas csőben
néhol azbesztcement csőben,
néhol betoncsőben, vascsavarral összeszorított
vascsövekben, meg mindenféle vacakban jönnek

a csapvizek 2/3-ában van arzén, klórozva jön ki a csapból

megnézed mikroszkóppal, állatkák mozognak benne

60 féle egyéb anyag van benne, nitrátok meg egyebek
amiket laborban nem vizsgálnak...
*******
ehhez képest az a kis korrózió bagatell....