[Epitesz-barkacs] Tetőterasz szigetelése

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 12., Cs, 14:35:24 CEST

On 12 Jul 2007 at 14:12, Laszlo Merenyi wrote:
> házb~Nvítésünknek lesz egy kb. 2,5 m x 5 m-es része, ami garázs feletti
> (Porotherm födém) terasz lesz. Nemrégiben felhozta Gabor a témát,
> utána is néztem valamennyire.
ma volt az egyik levélben egy porothermes link, az pl. jó
rajzokat mutat.

> A gondom az, hogy az egyébként jó referenciákkal rendelkez~N,
> megbízhatónak mondott és nem is túl drága k~Nm~nves erre az egy dologra
> mondta azt, hogy nem csinált még ilyet, és nem tudja, hogyan kéne.
Mit mond a tervező? Neki illenék kiírnia a rétegrendet. Szerintem
kérjél csomóponti rajzokat az érdekes részekről (fal csatlakozás,
széle, korlát rögzítés, víz elevezetés). Párezer forintot megér,
ha utána jól működik.
Megfelelő tervek birtokában a kőműves is meg tudja csinálni, csak
a spéci szerkezeti részekhez kell szakkivitelezőt keresni (pl.
bádogos munka).

üdv

szepygab