[Epitesz-barkacs] terasz szigetelés

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 12., Cs, 16:43:36 CEST

On 12 Jul 2007 at 16:35, Acs Gabor wrote:
> A Sicofolnál azt tanácsolták, hogy a szélekre tegyek rácsot (olyan,
> mint a gyeprács, tehát a lyukak függ~Nlegesen állnak), és abba is
> szórjak kavicsot.
Szellemes ötlet!

> Szerintem nem rossz ötlet, mert a függ~Nlegesen álló
> háló rögzítését nem tudtam volna úgy megoldani, hogy ne fúrjam át a
> pvc-t.
A függőlegesen a falra felhúzott fóliát miért is nem szabad
átfúrni?
Ha nem akarod, vehetsz pl. az obiban olyan íves alu profilt, ami
a szőnyegpadlók szálát szorítja le, más anyagú burkolathoz
kapcsolódva. A profilt tiplikkel rögzíted a falo, és odaszorítod
vele a fólia szélét. Persze ez inkább mechanikai rögzítés, egy
kis szilo nem árt tömíteni.

üdv

szepygab