[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 13., P, 00:19:22 CEST

Igen, ha jól emlékszem spirovent a rendes neve. De erről annak idején
beszéltünk, amikor felszereltem. Huszon pár ezresbe kerül, van a belsejében
valami kefe szerű rézháló, ami pörög ahogy megy a víz a rendszerben, és a
külső leválasztóra dobálja a sarat a vízből. Az egész rendszert lecseréltem
ősszel, 10-20m csövet kivéve. Na az abban maradt üledék jön ki azóta is,
gondolom az új radiátorok még csak nem rohadnak.
A lényeg, hogy ez a trutyi nem a kazánom hőcserélőjében fog lerakódni, és
azt lassan megenni.

Gábor