[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 13., P, 07:15:14 CEST

Sziasztok!

On 12 Jul 2007 at 22:23, jhidvegi wrote:
> Na jó, részben visszaszívom, utána olvastam, valóban van egy
> egyszer~nsített ioncserélés is, amikor csak az a cél, hogy ne rakódjon
> ki vízk~N. Ekkor valóban csak nátriumra cserélik a kalcium és magnézium
> ionokat. Ez a vízlágyítás.
Igen , én erre gondoltam.

> Ennek ellenére természetesen létezik az, amit leírtam, a teljes
> sótalanítás ioncserél~Nkkel.
Na igen, az iparban sokféle vízkezelési technológi létezik a
sokféle követelményhez. Végül is az ioncsere egy módszer, nyilván
többféle célra használható, amitől a neve még ugyanaz marad.
nem mozgok ilyen területen, eszembe sem jutott, hogy nem kellően
pontos "az" ioncsere kifejezés.

Már csak az marad kérdésként, hogy amit pl. akkuk feltöltéséhez,
vasalókhoz árulnak minden benzinkúton, az melyik ioncserés
technológiával készült? Lágyítva van csak, vagy ionmentesítve?

üdv

szepygab