[Epitesz-barkacs] terasz szigetelés

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 13., P, 07:35:30 CEST

On 13 Jul 2007 at 7:26, Kathi Imre wrote:
> Amit én láttam kavicsos megoldást, annál a rögzít~N háló alá volt
> engedve a kavicságynak, majd a tetején pedig visszahajtva rá. Így nem
> kellett külön rögzíteni, a kavicsok illetve a fed~Nréteg súlya
> rögzítette, csak a megfelel~N benyúlást kellett neki megadni alul és
> felül....
Ez jó! Ha kellően széles a visszahajtható csík, akkor raknék egy
sor kavicsot a szélére, visszahajtanám rá a hálót, ami túlnyúlik
ezen a csíkon. A többi kavics elterítésekor lesz egy rész, ahol
alul már dupla háló van, így a kavics súlya megtartja azt is, a
hálót egyáltalán nem kell rögzíteni, a kaviccsal töltött
visszahajló szegély pedig megtartja a többi kavicsot.

üdv

szepygab