[Epitesz-barkacs] Szerszamos fahaz alapja és fája

Tóth-Szabó György zsiraf at mylinux.hu
2007. Júl. 13., P, 12:07:46 CEST

2007. július 13. keltezéssel jhidvegi alábbiakat küldte drótpostán:
Hali!

> Van itt egy sátor, aminek az egyik 3m-es oldalánál középtájon levertem
> egy szögvasat. Csak hogy ne lebegjen annyira az oldala. Hogy ne
> sérüljön, ráhúztam egy vastagabb pvc csövet. A szögvas igaz, hogy csak
> 20x20-as.
Na de egy sátorponyva nem hasonlítható össze egy rendesen összeszerelt
faházzal. Legjobb példát te magad írod a vitorlásokkal. Azért tudja olyan jól
hajtani a szél, mert nem merev a felület. Ha ugyanazt a felületet
elkészítenéd valamilyen merev anyagból érdekes élményben lenne részed.
Mindemellett a sátornak minden oldala külön mozog, a faház viszont egyetlen
tömbként viselkedik.

jókat:
--
 .~.