[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 13., P, 19:12:38 CEST

mágus wrote:
> "Az íz- és szagmentes víz csak a beugró követelmény a jó víz esetén. A
> következő legkellemetlenebb hatás, ha a
>
> vasas, mangános víz
>
> elszínezi a szaniter berendezéseket, a poharakat a mosott ruhát. Ezt

Hm. És ez megesik vezetékes vízzel is?
Amúgy semmit nem szinezett el, csak azon a helyen a fűtésvízben
találtam, de annyit, hogy az nem kerülhetett oda a vízzel. Az egész
rendszerben olyan kevés víz van, hogy azt a ménkű sok feketeséget, amit
az egyik tisztítás alkalmával kitermeltem a cirkóból és a
csőrendszerből, a betöltött víz nem tartalmazhatta, mert akkor annak
valami rohadt tömény oldatnak vagy sáros víznek kellett volna lennie.

Szóval pusztán mennyiségi okokból kénytelen vagyok azt hinni, hogy a
radiátorokból származott az a fekete trutyi. A csövekből nem, mert azok
ilyen 5 rétegű akármik voltak, tehát bévül műanyag. A cirkó is
szerelvények meg rézből vannak, a használati melegvíz hőcserélője meg az
a szappantartó méretű koracél akármi.