[Epitesz-barkacs] terasz szigetelés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 14., Szo, 09:40:11 CEST

Szia Zoli,

köszönöm a felajánlást -nagyon rendes Tőled, élni fogok vele. Már ha Zugló
nem számít világ végének.
Tegnap felhoztam ide a 4.-re egy 60 kilós tekercs PVC-t, aztán azon
aggódtam, nehogy valami porckorong sérülés legyen belőle. Mostmár úgy tűnik,
nem lett, de tényleg sokat számít, ha van segítsége az embernek. Ha már
kitaláltam, mit mikor, jelentkezni fogok.

Gábor