[Epitesz-barkacs] Egyedi butor

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 14., Szo, 11:57:38 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Fiaméknál nemrég csináltak egyedi konyhabútort, valamivel az ikea
> árai alatt. Meg voltak elégedve a minőséggel.
> Budafoki csapat volt :-)
> Érdekel?

Persze, nagyon is. Ugyan nem budafokon kéne dolgozni, de remélem,
vállalnak kicsit odébb (óbudán) is ilyesmit.

Utólag is bocs a listától, amiért többször is elküldtem a levelet. Nem
akart sehogyse átmenni. Gondoltam, nem jó emilcímről írok, aztán meg
hogy rosszul kezdem, végül replay módszerrel próbáltam, az se ment
(hibaüzenet jött), aztán itt van mind. :-)