[Epitesz-barkacs] izomlaz

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 16., H, 20:00:17 CEST

vajk fekete wrote:
> A bringazast lehet, a padlolaphordast nem :-(
> Reggel 8-9 korul csinaltam, es 9-kor mar 27 fok volt.
> Meg hatravan 600kg.

Honnan hova, mekkora adagokban kell hordani? Talicska használható, vagy
bele kell csimpaszkodni, és cipekedni?

Alapelv: sérv szabály. Mint a parciális integrálásnál, azaz nem
egyszerre, mert sérvet kapunk. :-) Inkább picit tartson tovább.
(Addig jó, amíg ilyen könnyen összejön az izomláz. Azt mutatja, hogy a
motor, a ventillátor és az energiatovábbító hálózat rendben van. Csak
sikerült kifosztani hirtelen az izmokat, felgyűlt a tejsav. Nem rossz
érzés, persze mértékkel.)