[Epitesz-barkacs] izomlaz

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 16., H, 20:15:00 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Csak győzd pótolni azt a vízveszteséget. Nekem már a fülemen jön
> ki a buboréktalan ásványvíz :-(

Á, ezt nem magamra gondoltam. Én már hidegben is alkalmatlan vagyok a
biciklizésre.

Ásványvíz? Észrevettem, hogy nem kedvelem egyiket sem, és hogy itt
milyen jó víz jön a csapból. Megtartottam pár flakont, és töltögetem.
Nem vagyok abban se biztos, hogy az a sok ásványi anyag, ami ezekben
van, az tényleg kell-e. Főleg, ha nem is kint vagyok, hanem viszonylag
hűvösben matatok.