[Epitesz-barkacs] Permanent csütörtök

Halasz Ferenc halaszfm at gmail.com
2007. Júl. 17., K, 11:46:43 CEST

info at ottomat.hu írta:
> Hello!
>
> Nem kisértem figyelemmel a témát (csak töröltem),így néhány kérdésem lenne:
> Van minimális létszám?
> Mikor kezdődne,és meddig tartana?
> A listáról eddig hányan jelentkeztek?
:-)))

Azt felejtettem el utánaírni, hogy "rajtam kívül?"

Nem volt itt semmi szervezkedés, csak többen hirtelen felindulásból
azt írták, hogy jönnének...

Én - remélem - ott leszek olyan 10 óra körül.
A hőcsöves vákuumcsőtől ugyan kissé elvette a kedvem, hogy
nem működött valakinek. (Valószínűleg a hőcső nem szerette, hogy hő-
elvezetés nélkül feltehetőleg kint hagyták a napsütésben valamikor.
Állítólag 300 fok fölé is emelkedhet a hőmérséklete a vákuum jó
hőszigetelése mián. Afölött áll be az egyensúly a be és kisugárzás
közt.) Domonyvölgyben hőcsöveseket kapni. Nem is azért megyek (most
már), hanem sok minden egyéb is van ott a honlapjuk szerint. Pár
ott látott izé ötleteket is adhat, merre lépjek tovább. Szélkerék
összebütykölésén is jár az agyam. A gyári, készen kapható termékek,
részegységek kib..mondottan derágák. (Más helyen méginkább.) Üdv: HFeri