[Epitesz-barkacs] egyedi racs

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 17., K, 12:08:20 CEST

On 17 Jul 2007 at 10:05, Acs Gabor wrote:
> Ha így lesz, akkor kár az oromfallal görcsölni, kúpcserép+kúpalátét
> (roll-o-mat) kell, meg szell~Nz~Ncserepek.
A 20 szarufaköz két oldalára minimum 40 db szellőzőcserép kell,
de inkább a duplája. Az ennyi darab ezres. Ráadásul, ha én lennék
a levegő, erősen elgondolkodnék rajta, hogy megtegyem-e azt a
cikk-cakkot, ami adódik az egymást átfedő fóliák között a
szellőző cseréphez. Igazából az a cserép - felépítésénél fogva -
inkább levegő beeresztésére lenne alkalmas.

üdv

szepygab