[Epitesz-barkacs] egyedi racs

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 17., K, 15:54:54 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Most néztem az udvari oldalon, ahova 10 óra óta már nem süt a
> nap, 36 fok van. Rádaásul semmilyen meteor sem bíztat belátható
> időn belül enyhüléssel. Kiolvadok, mint a töpörtyű :-)

Kellemes sütkérezést! Ez is egy módja lehet a fogyásnak, nem? :-) (Egyél
magadhoz valami savanyúságot, mert a kenyér kevés, még elcsapod a
hasidat! :-) )

Én is ma itt 35 fokot mértem az imént, de itt jószerivel egész nap
árnyék van.
Tegnap mértem egy olyan helyen egy laborszerű célú higanyossal, ahol
nincs közel fal, nehogy az nagyon befolyásolja. Megmértem a levegőt
simán: úgy volt 34 fok, és megmértem vizes papuccsal, úgy meg 20 fok
volt, tehát ez lenne a harmatponti hőmérséklet. Ez a szerencsénk, ezért
lehet még kibírni. Ez az előnye az afrikai eredetű légtömegnek.

Ha ez a netán 28 fok lenne, hullanánk, mint a legyek, mármint aki nem
jut hűtött helyiséghez vagy nem mehet vízbe. Valami ilyesmi lehetett
2004-ben vagy mikor a franciáknál, ahol állítólag emiatt 15ezer ember
halt meg.

(Persze ezen is elfilóztam. Hányan is vannak a franciák? Asszem kb
60millióan. A halálozásnak 70 éves átlagéletkor mellett évi kb
860ezernek kell lennie. Ez napi 2350 ember halálát jelenti átlagosan.
Vagyis 6-7 nap alatt meg is van a 15000 halott. Aztán lehet, hogy ők a
többletet vették figyelembe, de az is lehet, hogy ha utána is figyelték,
akkor lett utána egy mélypont, egy hullámvölgy is. Tehát lehet, hogy
azok, akik már igen a végét járták, azoknak jött előre kicsit az
időpont, kánikula nélkül pár nappal, héttel tovább éltek volna, ezzel a
hullámvölgy se jött volna létre. De ez csak agyalás, nem néztem utána.)