[Epitesz-barkacs] egyedi racs

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 17., K, 19:07:22 CEST

Acs Gabor wrote:

> Ezek után elmentem még a Metalloglobushoz, náluk van kör és négyzet
> lyukazású alulemez, 9800 Ft egy egész tábla. Nem biztos, hogy nem éri
> meg.

Ha megvan az esztétikailag megfelelő mintázat, van egy hülye ötletem:
Két réteg belőle, és köztük egy réteg pl kőzetgyapot. Csak annyira
összenyomva, hogy ne tudjon összeesni.
Megvan a légáramlás, de ezen tutira nem megy át rovar. Nem fog úgy
eltömődni, mint egy szúnyogháló. Süvíteni se fog rajta át a szél.
Lehet más anyag is, pl valami olyasmi, mint a szivacsban a dörzsi
oldala.

Nos?