[Epitesz-barkacs] tetosik ablak

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 17., K, 19:37:08 CEST

Szia,

erre jó a Construma. A Schindler elég vacak minőség. Volt ezen a hármon
kívül még pár gyártó.
Én végül Fakro-t vettem azért, mert vákuum impregnálással kezelik a fa
részeket, az üvegen belül egy hővédő réteg található, jól néz ki, és
alapértelmezett az alsó kilincs, ami a Veluxnál különlegességnek számít.

A Norman www.norman.hu adott 20 százalék engedményt, így a 4
ablakomon+beépítő keret fogtam vagy százezret. Már benn vannak az ablakok,
szép is, jó is, és csak egy alkalommal ázott be az egyik, amikor a vihar
előtt elfelejtettem becsukni :)
Van Kamaraerdőn is üzletük, szerintem Neked az lesz közel. A palotai
üzletben van kiállítva mindkettő, biztos lesz ott is.

Gábor