[Epitesz-barkacs] tetofedes

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 17., K, 22:12:37 CEST

Kihívtam a Bramactól egy tanácsadót. Rendkívül készséges, jó szakember jött
ki, ha érdekel megadom a nevét, számát. Sok új dolgot tudtam meg tőle, és
hagyott itt egy jó vaskos dokumentet, címe tervezési és alkalmazási
útmutató. 115 oldal, tele részlettervekkel, műszaki adatokkal, fényképek,
tonnaszám tervezési táblázatok. A tanácsadó kijövetele a Bramac ingyenes
szolgáltatása! Ilyen átfogó leírást még nem láttál.

Ha linket adsz meg a leveledben, < > jelek közé kell rakni, akkor nem fogja
megtörni azt a sort a levelezőprogram.

Gábor