[Epitesz-barkacs] tetosik ablak

Pataki István ipataki.ep_lista at freemail.hu
2007. Júl. 18., Sze, 08:12:36 CEST

Sziasztok!

Én 11 éve vettem Schindler ablakokat (3 darab 78x118).

Egyik üvege 2 éve "szelel", télen páralecsapódás van a két üveg között.
Ezen kívül nagyon jól zárnak, a hőszigetelés nem csökkent érzékelhető
mértékben. Ami nagyon fontos: külső roló van rajtuk, valamilyen szürke
műanyag háló, amit egy évtized alatt sem tett tönkre a napsütés (délután
is süti a nap és nyáron állandóan le van húzva). Néhány esetben havat is
kapott. A kiakasztására szolgáló alu rúd a végén visszahajtott és
ragasztott anyagba van beletolva, ez kezdett elengedni csupán, amit
szürke cérnával megvartam, remélem eltart néhány évig.  Az ablakok
középen nyílnak, alsó v. fölső kilinccsel (átszerelhető), könnyen ki
lehet venni, a rolót könnyű ki-beakasztani. Bármelyiket veszed, a külső
napfény roló szerintem nagyságrenddel javítja a használati értékét.

pi