[Epitesz-barkacs] lazur

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 19., Cs, 10:01:56 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Nem vagyok kellően divatkövető, lazúrozni fogom.

Persze, nem akartam leszólni a módit, csak elgondolkodtam már rajta,
hogy vajon miért ezt szokták manapság. Gyanús, hogy nem csak divatból. A
fa akárhogy is nézzük, akármivel is kenegetjük, valahogy nagyon vacakul
tűri a fényt.

Van még xiladekor? Annál leírták, hogy minél sötétebb, annál jobban fog
a fénynek ellenállni. Manapság viszont ez a barna-fehér (barna
fafelületek, fehér fal) tök kiment a divatból (tudom, divat... :) )

Azon el lehetne gondolkodni, van-e olyan bevonat, ami festék, tehát nem
a fa eredeti felülete látható, de eléggé hasonlít arra, távolról
megtévesztően. És mivel festék, nem veszti a színét, egyebét. Persze
sejtem, hogy ez se nyert. :-)