[Epitesz-barkacs] páralecsapódás

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2007. Júl. 19., Cs, 18:32:00 CEST

> Az a megoldás az ilyen kútvizes módoknál nem jöhetne szóba, hogy egy
> rendes beltéri egységet szerezni valahonnan, aminek a csöveiben áramolna

van ilyenem, a méhben vettem, de a szinesfémgyűjtôk maradandó nyomokat
hagytak rajta, néhány csövet ki kellene forrasztani, meg rendbe hozni....
már tavaly óta csinálom, de csak nem akar elkészülni, addig is a skoda hűtô
funkcionál pc ventikkel.

>Esetleg a mellékelt rajz szerint??

köszönöm, jó az 5let csak sokat kellene vele barkácsolni, hogy ilyen príma
cuccot készítsek, de ebben a melegben ?!

>Nem igazán érthető így. Hogy döntöd el oldalra, ha a csőkialakítás ezt
>megakadályozza?

kb 30 fokban balra döntöm, ekkor egy csomó víz lecsorog, de ekkor a hűtô
sarkára állítva rendkívűl labilis és balesetveszélyes, így nem tudom
rögzíteni, meg ekkor kialakulnak holt terek a hűtôben és nem lesz olyan
hatásfoka.

látom bármi jobb megoldáshoz 5percnél többet kell ráfordítani, de most ebben
a melegben inkább kihagyom és döntögetem.

köszi

zsolt