[Epitesz-barkacs] lazur

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 20., P, 00:34:37 CEST

Acs Gabor wrote:
> A konyhában Tikkurilát használtam, eddig nagyon jól bírja.
>
> A házat meg nem muszáj felállványozni, kosaras kocsiból szépen meg
> lehet csinálni, nem is annyira vészes a bérleti díja.

Csak körbe kell tudja járni.

Én meg azon filózok, hogy van itt egy öreg targonca, ami elvileg 4m-ig
emel. Tehát a villája megy föl 4m magasra. Meg kéne csinálni. Erre lehet
csinálni olyan kiegészítőt (már láttam ilyet), ami akár egy több méteres
állvány, és még lent a földön fel kell rá mászni, mondjuk 2m
padlómagasságra, és ott lehet mendegélni, korlát meg miegyéb, és ezt
emeli föl akár még 4 métert. Az már 6. És föntről lehetne irányítani.

Persze ehhez is az kell, hogy a ház körül legyen egy igencsak
teherhordó, vizszintes betonfelület.

(Álmodik a nyomor. :-) )