[Epitesz-barkacs] külső-belső hőmérséklet

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 20., P, 03:02:05 CEST

Acs Gabor wrote:
> Ah, reménytelen. Asszonyság kiszúrta a ventilátort az ablakban,
> gyorsan leszerelte és átvitte magára irányítani. Hiába magyarázom,
> hogy holnap egész nap hűvösebb lehetne, ha ezt most így hagyja, neki
> ez most kell és kész. Erről ennyit, ha elaludt majd visszalopom :))

Holnap vegyél egy bika ventillátort.
Van az a fajta (a nevét nem nagyon tudnám megmondani), aminek fémkerete,
fém védőrácsa van elől-hátul, fekete műanyag kapcsolója, fényes fém a
váza is, és a földre rakható. Na az tud fújni, azzal ki lehet a meleget
kergetni a lakásból. Kicsit drágább, úgy 12ezer körül lehet az ára.

Másrészt tudom javasolni, hogy az ágy fölé szerelj plafonventillátort.
Igen széles tartományban lehet állítani a huzatot, aludni is lehet
alatta. Nekem is van, sokat használtam. Kellemes szellő lengedezik az
ember körül, elfújja a kilégzett levegőt is... És, ha hirtelen akarsz
lehűlni, lefexel az ágyra meztelenül, és felkapcsolod maxra. Aztán
letördeled magadról a jégcsapokat, és alacsonyabbra kapcsolod vagy
betakarózol. :-) Ez se egy akkora tétel, amitől az ember elszegényedik.
Persze nem a csillárral egybekötött valamire gondolok, mert ugyan az
szebb, meg világít, de drágább is jóval.

Ha lakik bárki fölötted, gondosan kell eljárni a felszereléssel, mert
lehet a csapágyazásának valami icipici testhangja. De ezt is könnyű
kiküszöbölni.