[Epitesz-barkacs] külső-belső hőmérséklet

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 20., P, 12:44:03 CEST

Acs Gabor wrote:
> Normális ventilátort most nem nagyon kapni, inkább a gagyik maradtak
> meg a boltokban.

Azért érdemes szétnézni. Mivel ilyenkor van szezonja, utánpótolják
erősen. Inkább télen nem lehet kapni, ezt már egyszer megszívtam.

> Úgy rémlik, hogy egy hivatalos klíma beüzemelés összemérhető a klíma
> árával. Jól gondolom, hogy ha van valakinek egy hozzáértő segítője
> (mint pl. Te :)), jó eséllyel kevesebbe kerül elbukott garancia
> esetén a javítás, mint amibe a szabályos beüzemelés kerülne?

Szerencse is kell hozzá valszleg, hogy mi a jobb megoldás.
Manapság mintha hallottam volna, hogy az árban benne volna egyes
tipusoknál a beüzemelés is, de akárhogy is, mostanában ezeknek valszleg
annyi melójuk van, hogy időben nem férne bele. Nyár végére jönnének. :-)

Magamnak megcsináltam többet is, másnak még csak egyet. Illetve azt is
csak segítettem, tettlegesen nem is én csináltam, csak mondtam a
srácnak, hogy mit csináljon. Az is sikerült.

Tartókészítésre most nem tudnék vállalkozni időben, és még valamire
biztos nem: hogy kihajolva a 4-edik emeletről valahogy felvarázsoljam a
falra a kültéri nagy dögöt kintre. :-) Nem tudom, hogy csinálják, de ha
nekem kéne, biztos csinálnék valami eszközt, amit az ablakra lehet
varázsolni, és ki lehet rá menni. De ez kifejezetten nem ilyen öreg,
kövér, nehéz embereknek való feladat. Már a falba való tipli befúrásnál
elakadnék, ha az ablaktól 1m-re kéne akár oldalt, akár lefelé. És van
benne némi felelősség is. Elgondolni is rossz, ha leszakadna, és
lezuhanna az egész hóbelevanc mondjuk az utcai járdára.

Nálam mind a földön állva elérhetően van szerelve.

De ha meg tudod oldani a fentieket, van hova, meg belül is fel tudod
szerelni, tehát tudsz egy pontosan függőleges felületet kinézni a
szerlap felrakásához (mert ezeknek van egy ilyen lapjuk, amire utána
csak fel kell akasztani és bepattintani alul), akkor minden másban tudok
segíteni.

Előre tájékozódni kell, hogy mindent adnak-e hozzá, illetve a cső, amit
adnak, milyen hosszú. Ismerősöm majdnem megszívta, mert 5m-re számított
(nem mérte meg), ezért a kültérit máshova kellett szerelnie, mint ahova
szerette volna. Csak 3m-esek voltak a csövek.