[Epitesz-barkacs] vízszigetelés még mindig

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 20., P, 13:17:30 CEST

Értem én, de nem tudok egy betonszegély alatt rést hagyni. A vízszigetelésen
kell neki felfeküdni, oda önteném a betont, vagy csavaroznám az 'L' profilt,
vagy valami. Esetleg létezik olyan geotextil, amit túlnyúlással rakok le a
vízszigetelésre, majd az összes réteg előtt elhozva visszahajtom, és
teljesen UV/időjárásálló? Esetleg egyéb hajlékony de ellenálló műanyagháló?

Gábor