[Epitesz-barkacs] hőtükör és légrés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 20., P, 17:21:13 CEST

Köszi a demot!

Még nem tudom addig megrendelni, amíg nincs kész a terasz padlószigetelés, attól függ az ajtó magassága. Van a Király utcában egy bolt, ott rövid idő alatt legyártják, ingyen kihozzák, beépítik, argonos az üveg, és még így is jó az ára. A minőségre nagyon tetszett, de a Tiéd is jó volt -kérek majd azoktól is ajánlatot, ha meg lesz a méret.

Gábor