[Epitesz-barkacs] vízszigetelés még mindig

mágus maguspr at freestart.hu
2007. Júl. 21., Szo, 15:35:45 CEST

pontosan a lényeg: a házgyárakban gőzöléssel
forrósítják 70-90 celsiusig, ami miatt gyorsan kötnek

én a napon forrósodott betont lenylonoztam, a víz bennmaradt,
a meleg átment rajta, forrósította, a kalciumklorid meg
"rádurrantott....."

pár év múlva meg betonfúróval sem tudtam belefúrni.
de csak saját magamat tudtam átkozni :-)