[Epitesz-barkacs] vízszigetelés még mindig

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Júl. 21., Szo, 16:55:22 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at startadsl.hu> 2007.07.21. 15:58:51 +2h-kor írta:

> Értem, szóval aszondó vagy, hogy a lapján nem jut be a víz, ha uram
> bocsá, időnként megázik.
>
> Azért gondolom direkt medenceépítésre nem alkalmas. :)

ha a csempéket valamilyen rugalmas takonnyal felragasztják valamire,
akkor csak annak a "valaminek" kell a víznyomást kibírnia

gondolj az 1 m-es magasságú, 6m  hosszú medencére, amit méterenként
ferde faoszloppal megtámasztanak nyári földfelszini medencénél

ide még csempét sem ragasztanék, csak egy kék színű
rugalmas masszával borítanám belülről, oszt' annyi