[Epitesz-barkacs] gatepites

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Júl. 22., V, 11:39:54 CEST

nem csak lassitani akartak a kotest? kesleltetni?

arra gondolok, hogy nem tudjak eleg gyorsan tolni az anyagot, es az alja meghuz mire a teteje kesz lesz. es a meghuzottra amikor rapakoljak a parezertonna teteje betont, akkor az eltoredezik, ezert jo lenne ha meg keplekeny lenne amikor a felso reszek mennek ra.

vajk