[Epitesz-barkacs] Meddig birja??

Steve Varadi svaradi at gmail.com
2007. Júl. 22., V, 20:06:44 CEST

Tudom, hogy egy kicsit off topic, de talán belefér a kérdésem.
Van egy lakókocsim, amiben van két extra akkumulátor, és van 12VDC 110VAC
átalakitóm amivel üzemeltetem a TV-t és a műholdvevőt, ha u.n. száraz
kempingen vagyunk, azaz nincs víz és áramellátásunk.
Azt szeretném kiszámitani, hogy a teljes feltöltöttség mellet meddig lehet
TV-zni? Az adatok az alábbiak:
Az akkumulátorok u.n. Marine RV Deep Cycle tipusúak
Part number:			 SRM-24
Marine cranking Amp @ 32 F (0 C) 	690
Reserve Capacity			140

A TV 140W-t vesz fel és kb. 50W-t a műholdvevő.
Az átalakító az 400W-os névleges teljesitményű, de induláskor a dupláját
elbírja.
Tehát gyakorlatilag az lenne a kérdés, hogy egy ilyen átalakító milyen
hatásfokkal dolgozik, és nagyjából 200W 110VAC fogyasztás mellett mekkora
áramot vesz fel az aksikból??
Ha minden 12 V-os lenne sokkal egyszerűbb lenne kiszámolni a dolgokat.
Remélem azért itt van aki meg tudja mondani a helyes eredményt.
Köszönöm szépen.
--
Üdv:
Pista