[Epitesz-barkacs] Meddig birja??

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 22., V, 20:32:12 CEST

On 22 Jul 2007 at 11:06, Steve Varadi wrote:
> gyakorlatilag az lenne a kérdés, hogy egy
> ilyen átalakító milyen hatásfokkal dolgozik,
80 %-ot akarmelyik kinai cucc is tudhat, de nem ordongosseg 90
folottit elerni. Azert szamoljunk inkabb csak 80-nal.

> nagyjából 200W 110VAC
> fogyasztás mellett mekkora áramot vesz fel az aksikból??
A fogyasztoknak leadott 200 W fejeben az akkubol 240-et vesz fel,
ami kerek 12 V-tal szamolva 20 Amper.
Ha jol ertettem az akku adataibol, az talan 140 Ah kapacitasu (az
azert szep nagy darab am). Ez esetben, uj, kapacitasat meg nem
vesztett akkut feltetelezve 7 ora.
En azert 5-nel tobbel inkabb nem szamolnek. Nem jo annak az
akkunak a melykisutes. Persze ha az inverter olyan "intelligens"
hogy van benne melykisutes elleni vedelem, akkor nyugodtan
hasznalhatod a rendszer leallasaig.

udv

szepygab