[Epitesz-barkacs] Központi porszívó

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 24., K, 22:27:38 CEST

Zoltán Radó wrote:

> Nézegetem a központi porszívókat. Tetszik is, hogy kijut a lakásból a
> por, kint zajong, stb. Viszont ami nem tetszik az az ára.
>
> Tulajdonképp miért ilyen drágák? (100eFt-től felfelé csak a gép)
> Valami oka is van?

Régebben foglalkoztam vele gondolatilag, akkor még sokkal drágábbak
voltak.
Nem azért ilyen drága, mert marhára nem elterjedt?

Milyen rendszerű? Van, amelyik, akár egy kuka méretű edénybe képes a
port gyűjteni, de úgy, hogy az a helyiség, ahova be van szerelve, nem
nyakig poros. Van, amelyik vízzel operál, szóval a por megy a lefolyóba.

Asszem nem ez lesz úgyse a drága, hanem az, hogy az egész lakást elég
tisztességesen be kell csövezni. A falba "konnektorokat" kell szerelni,
hogy aki takarít, lépten-nyomon legyen keki hova bedugni a cső végét. Ez
gondolom tartalmazza a vezérlő kanóc csatlakozását is, mert nem hiszem -
bár így is megoldható - hogy oda kell menni valahova felkapcsolni, aztán
addig megy, amíg vége nincs a takarításnak.

(Bocs, ha a tényektől jelentősen elrugaszkodtam volna, nem ismerem, a
mai lehetőségeket.)