[Epitesz-barkacs] külső-belső hőmérséklet

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Júl. 25., Sze, 10:55:42 CEST

szerintem is inkabb az van, hogy februarban megsaccoljak a papucs-medence-uszogatya-ventillator igenyt, megrendelik. aprilis-majusra legyartjak, leszallitjak. aztan ha augusztusra nem fogy el, akkor leakciozzak, nem taroljak kov szezonig. ha meg juliusban elfogy, akkor igy jartal. en is probaltam mar augusztusban szandalt venni, de mindenhol csak a maradek volt.

vajk