[Epitesz-barkacs] egy kis energiaszámtan?

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 25., Sze, 13:25:26 CEST

Kathi Imre wrote:

> ... és ha a kültéri hőcserélőjére egy zárt edény, amelyen átfolyik a
> víz... olyan, mint egy kazán, csak óriási a víztér és kicsi az
> "égéstér" (mármint a hőcserélő az "égéstér"). Könnyű a be- és
> kivezetése a víznek, csak a klíma csövére kell vigyázni...

Igen, így van, de szerintem ezt nem könnyű megcsinálni a kültérik
általános konstrukciója miatt. Nem tudod jól leválasztani a motortérről.

De az a föntről locsolós módi szerintem könnyen megcsinálható. Sőt, azon
is elfilóztam, hogy még a ventillátort se kell kiszedni, csak max
kikötni, esetlet átkapcsolható lehetne, hogy vagy venti, vagy szivattyú.
Így megmaradhat ez az oldal levegő- vagy vízbetápúnak választhatóan.