[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

Pataki István ipataki.ep_lista at freemail.hu
2007. Júl. 26., Cs, 23:37:42 CEST

Sziasztok!

Fenti témakörben írtam régebben kérdéseket, és egy nekem új információt
osztanék meg veletek.

Egyik kérdésem volt, hogy milyen flexibilis csövet használhatnék a
vízóra aknában?

Meglátogattam a Kruspér utcai szakboltot, és náluk van méterre fém
gégecső, a 3/4-es <2000 Ft/m, az 1"-os <3000 Ft/m. Ami a lényeg, hogy
megmondod hány cm-es darabra van szükséged, levágják a megfelelő
ráhagyással, ráhúzzák a hollandit (természetesen ezt is meg kell venni)
és egy célszerszámmal kiperemezik: percek alatt készen van a méretre
szabott bekötőcső. Még nem próbáltam hajlítani, hátránya lehet a nagy
hajlítási sugár meg az egyszer használhatóság (hajlíthatóság).

pi