[Epitesz-barkacs] minimal hutes

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2007. Jún. 11., H, 07:42:40 CEST

2007. június 11. keltezéssel szepygab at fw.hu alábbiakat küldte drótpostán:
Hali!

> Mar tudod, hogy a kovetkezo 50 evben hol fognak allni a butorok,
> hol lognak majd a kepek, polcok?
Igen. :P A külső falak elé nem szándékszom semmit sem tenni.

> En ezert maradok a padlofutesnel, es ha tehetnem, tennek csoveket
> a plafonba huteshez.
Tehetsz, ezért írtam, hogy csak hűtésre is használható.

> Azert a szelloztetes mindekepp meg kell oldjad. Jol hoszigetelt
> haz energiaigenyet egy frisslevegos szellozes 30-40 %-kal is meg
> tudja dobni.
Azon kívül, hogy kinyitod az ablakokat, milyen egyéb módszerek vannak a
szellőztetésre? Ezt semmiféleképpen nem tudod elkerülni. Sőt nagyon is
javasolt naponta legalább egyszer (még télen is) kitárt ablakokkal
átszellőztetni a házat/lakást.

jókat:
--
 .~.