[Epitesz-barkacs] minimal hutes

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2007. Jún. 11., H, 08:00:54 CEST

2007. június 11. keltezéssel jhidvegi alábbiakat küldte drótpostán:
Hali!

> Fűtésre kiváló, de hűtésre elég ciki.
Miért is?
Én személy szerint pont attól akadok ki, hogy nyáron szinte minden épületet
18°C-ra hűtenek le. A falban lévő csövekben elegendő 20°C-os vizet keringetni
és máris kellemes lesz a klíma az épületben. Persze nem stabilan 18°C, csak
épp néhány fokkal hűvösebb, mint kint.

> Ettől még persze jó lehet a megoldás, ha ki van egészítve valami
> páramentesítő módszerrel.
Szellőztetés, kellő mennyiségű növényzet a lakásban.

> Csak akkor ugyanoda jutottunk, ahonnan elindultunk: klíma. :)
Miért kell ennyire elrugaszkodni a természetestől?

jókat:
--
 .~.
 /V\