[Epitesz-barkacs] minimal hutes

Bamer Balazs bamer at db.bme.hu
2007. Jún. 11., H, 08:54:00 CEST

Szervusz HJózsi!

> Nyáron a nagy forróságban a kinti levegő rel. páratartalma simán lehet
> 60-70%. Ha ezt lehűtöd egy kellemesnek mondható huszonvalahány fokra, a

Mi azt csináljuk, hogy estétől reggelig szellőztetünk, melóba menet előtt
pedig bezárom az ablakokat, késő délutánig úgy vannak (ameddig feleségem
kibírja). A külső meleg, párás levegő nem jön be, csak ha már lehűlt, és
kezd leadni páratartalmából. Egyhetes harmincfokos hőség során sem ment
följebb 24 foknál a belső hőmérséklet. Igaz, pont déli tájolású a ház, a
nyugatra néző szobában tud melegebb is lenni. A déli ablakokat pedig
elég sokáig diófa árnyékolja. Persze lesz még melegebb, kíváncsi vagyok,
akkor mi lesz.

 							szia: Balázs