[Epitesz-barkacs] minimal hutes

info at ottomat.hu info at ottomat.hu
2007. Jún. 12., K, 12:20:13 CEST

Két témáról írtam.

Az egyik a klíma rendszer méretezési hőfoka hűtésre:
A rendszert 32°C-os külső hőmérsékletre kell méretezni,úgy ,hogy 32°C-nál
32-6=26°C -ot tudjon.
Szabályozással kell arról gondoskodni,hogy a külső hőmérséklethez képest a
belső 6°C-al legyen kevesebb.
Természetesen,ha tartósan a külső hőfok 32°C-nál magasabban alakul,akkor a
méretezett teljesítménnyel már nem biztosítható a 6°C-os hőlépcső.
Ez a jelenlegi állapot,feltételezhetően amennyiben a klíma változik,akkor a
szabványok is módosúlnak.

A másik a fűtés.
A fűtést pedig úgy kell méretezni,hogy  -15°C külső hőmérséklet esetén képes
legyen  22°C belső hőmérsékletet előállítani.
Természetesen ez helyiség típusonként változik,fürdő szobába ennél magasabb
hőfok kell.

Elnézést,ha nem érthetően fogalmaztam.

Üdv.Ottó