[Epitesz-barkacs] Tetőfólia

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Jún. 19., K, 10:39:41 CEST

Sziasztok!

On 19 Jun 2007 at 10:06, Acs Gabor wrote:
> Az én esetemben a 160m2 tet~Nfelületre ez kb. 270eFt különbséget
> jelent. Megéri a luxus fólia szerintetek, vagy soha az életbe nem
> térül meg
Az eladonak biztos megeri :-)
Ennyi penzbol inkabb csinaltass dupla kiszelloztetest, hogy ne
legyen gondod a nyari hoterhelessel.
A szarufak kozotti szigeteles tetejere teszel egy paraatereszto
foliat (nem baj ha tukros), futo leccel legres, folotte meg egy
tukros folia (mar nem kell paraatereszto, jo az olcsobbik is),
meg egy futo lec, aztan a csereplecek. Persze a levegeo
bevezeteset es kiszellozeset mindket retegnel biztositani kell.

udv

szepygab