[Epitesz-barkacs] Tetőfólia

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Jún. 19., K, 16:19:27 CEST

Ma beszéltem egy szakemberrel (nem merem ideírni, melyik cég tanácsadója),
azt mondja felejtsem el a Solfexet, az egy gagyi.
Őszerinte egyébként nincs sok értelme a hőtükrös fóliának, mert takarva van
kívül is, belül is. Szerintem a cserepekből sugárzó infrát lehet vele
visszaveretni.
Azt mondta még, hogy a Solfexről már a felrakás közben ledörzsölődik az
alumínium bevonat. Meg azt is, hogy a Dörkennek is volt alu hőtükröse, de
annyira beégtek vele, hogy ki kellett vonniuk a forgalomból.

Meg még azt is, hogy a Bramac tetőfóliája polpropilénből van, ami jóval
tartósabb a PE-nél.

Gábor